Choď na obsah Choď na menu
 

image-100.jpg

KONKURZ  ŽIVOTNEJ POISŤOVNE RAPID LIFE.

 

 

Vážená pani primátorka, vážený pán primátor Vážená pani starostka obce / vážený pán starosta obce

Dovoľujem si Vás týmto požiadať o zverejnenie informácie občanom, ktorá sa týka konkurzného konania životnej poisťovne Rapid life (Prvá Česko-Slovenská poisťovňa) na úradnej tabuli alebo inom verejne dostupnom (viditeľnom) mieste.

rapid-life.pngPoisťovňa bola dlhodobo kritizovaná najmä preto, že svojim poistencom odmietala vyplácať plnenia pri poistných udalostiach. Jej klienti sa tak museli domáhať svojich peňazí až prostredníctvom súdov. V jari tento rok oznámilo vedenie poisťovne, že nemá dostatočný majetok na likvidáciu poistných zmlúv, to odôvodňovalo údajnou pohľadávkou voči Národnej banke Slovenska. O výške danej pohľadávky však doposiaľ nebolo rozhodnuté. Vyššie menovaná životná poisťovňa počas svojej činnosti nevytvárala technické rezervy, čím zásadným spôsobom poškodila a ohrozila ekonomické záujmy svojich poistencov. Som presvedčený, že konatelia danej poisťovne nikdy nemali v pláne začať vyplácať svojich poistencov.

Dňa 15. júna 2017 bola v poisťovni zavedená nútená správa, ktorej cieľom bolo zistiť reálny stav majetku poisťovne a začať proces likvidácie poisťovne tak, ako sa k tomu zaviazalo jej vedenie ešte v roku 2015. V zmysle špeciálneho režimu, v ktorom sa poisťovňa nachádzala, mala “dobrovoľne ukončiť svoju činnosť” najneskôr do31.12.2018 a vysporiadať všetky záväzky spotrebiteľov vyplývajúce z poistných zmlúv.Nútenou správou bolo navrhnuté riešenie aktuálnej situácie v životnej poisťovni konkurzným konaním, do ktorého sa budú môcť poškodený občania prihlásiť v lehote do 45 dní odo dňa jeho vyhlásenia. Doposiaľ nebol vyhlásený. Spotrebiteľské Centrum od roku 2015 úspešne zastupuje poškodených klientov v súdnych sporoch so životnou poisťovňou Rapid life. V časovej následnosti k tomu, je logické, že sa v záujme ochrany práv a hospodárskych záujmov nami zastupovaných klientov angažujeme v danej veci a pripravujeme občanov na konkurz, v ktorom mienime zastupovať kvalifikovanú väčšinu.

Práca Spotrebiteľského Centra je založená (orientovaná) v online prostredí. Je dôležité však osloviť aj skupiny občanov, ktoré nemajú prístup na internet a dôchodcov. Občania bez prístupu na internet si môžu podať žiadosť o zastupovanie jednoducho telefonicky na telefónnom čísle 0950403021, následne im doručíme na poštovú adresu splnomocnenie. Občan s prístupom na internet si zvládne podať žiadosť o zastupovanie sám prostredníctovom našej elektronickej podateľne na http://rapid.s-c.sk.

Poškodení klienti môžu využiť aj služby našej poradenskej kancelárie v Nitre na ul. Štefániková trieda 84 (Mgr. Michal Révay) a prísť podať žiadosť o zastupovanie počas pracovných dní osobne od 10.00 do 14.00 alebo si dohodnúť termín stretnutia vopred na čísle: 0908 157 197.

V prípade záujmu o osobné stretnutie s väčšou skupinou občanov pricestujú pracovníci Spotrebiteľského Centra do konkrétnej obce na základe predchádzajúcej dohody.

Miroslav Antoňak, v.r.
riaditeľ, Spotrebiteľské Centrum


 

 

 
 


Posledné fotografie



DÔLEŽITÉ OZNAMY

----

FACEBOOK



POČASIE LUKÁČOVCE


ÚRADNÉ HODINY

Pondelok: 7:30 – 15:30

Utorok: Neúradný deň

Streda: 7:30 – 17:00

Štvrtok: Neúradný deň

Piatok: 7:30 – 13:00


VYBERÁME Z ARCHÍVU


Štatistiky

Online: 4
Celkom: 31152
Mesiac: 5093
Deň: 119